SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Uczę się czytać, pisać i liczyć. Część 1

Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Harmonia
Oprawa całokartonowa
Ilość stron 139

Opis produktu:

Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej.

Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Harmonia
Oprawa: całokartonowa
Wymiary: 215x300
Ilość stron: 139
ISBN: 978-83-8080-045-8
Wprowadzono: 05.07.2018

RECENZJE - książki - Uczę się czytać, pisać i liczyć. Część 1, Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - Alicja Tanajewska, Renata Naprawa

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 15 ocen )
  • 5
    11
  • 4
    2
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Alicja

ilość recenzji:1

brak oceny 29-09-2018 10:42

W kartach pracy i w przewodniku zastosowano metodę sylabową E.F. Przyłubskich oraz metodę symultaniczno -sekwencyjną prof. J. Cieszyńskiej1. Wprowadzono najpierw samogłoski, a następnie spółgłoski. Wykorzystano również kolejność wprowadzenia liter według R. Jakobsona, a także ? częściowo ? metodę krakowską: naukę odczytywania paradygmatów, sylab utworzonych ze spółgłosek i samogłosek. Wprowadzono równocześnie wielkie i małe litery drukowane. Opracowując materiał, uwzględniono czytanie symultaniczne (prawopółkulowe): czytanie samogłosek (A, O, U, Ó), czytanie globalne wyrazów; oraz czytanie sekwencyjne (lewopółkulowe): czytanie sylab otwartych, czytanie sylab zamkniętych. Zastosowano również trzy reguły obowiązujące na każdym etapie wprowadzenia nauki czytania: powtarzanie (naśladowanie), wskazywanie (rozumienie), nazywanie (czytanie).

Czy recenzja była pomocna?

Alicja

ilość recenzji:1

brak oceny 23-09-2018 09:40

Pracuje w oddziale przedszkolnym z 26 dziećmi, w tym z 20 sześciolatkami i sześcioma pięciolatkami z tymi kartami. Dzieci bardzo chętnie wykonują zadania, uczą się czytać metodą sylabową tzn. czytają sylaby otwarte złożone z małych i wielkich liter drukowanych, rozpoznają te sylaby i zakolorowują je, Czytają te sylaby w kontekście podpisów pod obrazkami w których wyodrębnione są sylaby np. ma--mama, ta-tata, układają podpisy pod obrazki odszukując sylaby ujęte w kontekście podpisu, podobne ćwiczenia wykonują na sylabach zamkniętych. Ponadto w kartach dzieci uczą się nie tylko rozpoznawania liter drukowanych, pisanych małych, wielkich, czytania sylab, wyrazów ale tak poznają pojęcie liczby w aspekcie kardynalnym, ordynalnym,graficznym, algebraicznym. W kartach znajduje się również wiele ćwiczeń z zakresu usprawniania percepcji wzrokowej, słuchowej, koordynacji wzrokowo-słuchowej, motoryki małej. Dzieci składają obrazki pocięte według stopnia trudności, lub tworzą obrazki z wykorzystaniem np. wydzieranki, plasteliny, bibuły itd. Karty można spiąć tzw. KLIPSAMI BIUROWYMI.

Czy recenzja była pomocna?