SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

Opis produktu:

Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także ni mniej, ni więcej ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski. Social media są niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy By móc wykorzystać media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Helion
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 140x208
Liczba stron: 264
ISBN: 9788328354159
Wprowadzono: 17.10.2019

RECENZJE - książki - Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego - Marcin Żukowski

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 8 ocen )
  • 5
    7
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: