Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

książka

Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego; tworzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych; wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań; opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw; kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych; wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym; wartość na rynku produktów kosmetycznych; wartość na rynku produktów żywnościowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych. Liczba stron 240 Rok wydania 2013 Miejsce wydania Warszawa Wydanie I Oprawa miękka Format B5 Spis treści Wstęp 1. Wartość - jej istota i postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego 1.1. Koncepcja marketingu - zmiana paradygmatu 1.2. Istota i znaczenie wartości w ofercie przedsiębiorstwa 1.3. Proces zakupu a wartość dla klienta 1.4. Sposoby tworzenia wartości dla konsumenta 1.5. Obszary kreowania wartości dla klienta 1.6. Wartość dla klienta a elementy marketingu 1.7. Sposoby dodawania wartości dla klienta 2. Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy przedsiębiorstw międzynarodowych 2.1. Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych - pomiędzy standaryzacją, adaptacją a zachowaniami izomorficznymi 2.2. Charakterystyka rynku goszczącego a kształt systemu zarządzania wartością dla klienta 2.3. Wewnętrzne cechy korporacji międzynarodowych wpływające na stopień standaryzacji/adaptacji CVM 3. Zakres, przedmiot i metodyka badań pierwotnych dotyczących zarządzania wartością dla klienta 3.1. Cele, przedmiot i zakres badań 3.2. Zastosowane metody i narzędzia badawcze 3.3. Charakterystyka badanych podmiotów 3.3.1. Konsumenci 3.3.2. Podmioty uczestniczące w ankiecie internetowej 4. Postrzeganie wartości i systemu zarządzania wartością dla klienta przez polskich odbiorców - wyniki badań 4.1. Postrzeganie wartości przez polskiego klienta - wyniki badań ankietowych 4.1.1. Postrzeganie wartości przez kobiety i mężczyzn 4.1.2. Postrzeganie wartości przez konsumentów w różnym wieku 4.1.3. Postrzeganie wartości a wykształcenie konsumentów 4.2. Ocena klientów dotycząca współpracy z przedsiębiorstwami i wpływu działań marketingowych na wartość 4.2.1. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez kobiety i mężczyzn 4.2.2. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez różne grupy wiekowe 4.2.3. Ocena wpływu działalności marketingowej a wykształcenie respondentów 5. Opinie konsumentów na temat działalności marketingowej przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych 5.1. Kto lepiej tworzy i oferuje wartość dla klienta - wyniki badań 5.1.1. Opinie kobiet i mężczyzn na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych 5.1.2. Tworzenie wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych w opiniach osób w różnym wieku 5.1.3. Opinie na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych - podział ze względu na wykształcenie 5.2. Opinie konsumentów na temat współpracy z przedsiębiorstwami w kreowaniu dla nich wartości 6. Czym jest wartość i jak jest tworzona - wyniki badań przedsiębiorstw 6.1. Czym jest wartość - opinie przedsiębiorstw 6.2. Sposób obsługi klienta i charakter gromadzonych o nim informacji - wyniki badań 6.3. Procedura kreacji i oceny tworzonej wartości dla klienta w przedsiębiorstwach - wyniki badań 6.4. Pożądane zmiany w polityce marketingowej - opinie przedsiębiorstw 7. CVM a charakterystyka klientów i branż ankietowanych przedsiębiorstw 7.1. Jacy są i czego oczekują nasi klienci - opinie ankietowanych przedsiębiorstw 7. 2. Charakter konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw - wybrane aspekty 7.2.1. Występowanie nieuczciwej konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw 7.2.2. Podmioty stosujące nieuczciwą konkurencję w opinii ankietowanych 7.2.3. Charakter nieuczciwej konkurencji według ankietowanych podmiotów 7.2.4. Podejście do klientów zagranicznych w opinii ankietowanych podmiotów 8. Kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli w sferze B2B 8.1. Cechy rynku instytucjonalnego 8.2. Różnorodność powiązań a wartość na rynku instytucjonalnym 8.3. Wartość tworzona przez przedstawicieli handlowych 8.4. Wartość dla segmentu i wartość indywidualizowana 8.5. Proces decyzyjny na rynku instytucjonalnym a wartość 8.6. Relacje sposobem tworzenia wartości 8.7. Dostarczanie wartości 8.8. Zaufanie jako wartość na rynku B2B 9. Wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym 9.1. Cechy szczególne rynku farmaceutycznego 9.2. Wartość w ofercie producentów oraz hurtowni farmaceutycznych 9.3. Tworzenie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla pacjenta na poziomie aptek 9.4. Wartość z perspektywy macierzy Ansoffa 9.5. Opieka farmaceutyczna formą wartości dla pacjenta 9.6. Potrzeby pacjentów a oferowanie wartości 9.7. Wartość tworzona we wnętrzu apteki i w kontaktach z pacjentem 10. Wartość na rynku produktów kosmetycznych 10.1. Makrotrendy zachowań konsumentów a wartość 10.2. Wartość w kanałach dystrybucji produktów kosmetycznych 10.3. Szanse i bariery w aktywności konsumentów - substytucja kosmetyków 10.4. Wartość wzmacniana oddziaływaniem na zmysły 10.5. Przełamywanie schematów źródłem wartości 10.6. Szkolenia elementem tworzenia wartości 10.7. Wartość w przekroju elementów marketingu 11. Wartość na rynku produktów żywnościowych 11.1. Wydatki na żywność - kierunki rozwoju 11.2. Bariery w strategiach wchodzenia na nowe rynki z produktami żywnościowymi 11.3. Opakowanie a wartość produktów żywnościowych 11.4. Komunikowanie wartości na rynku żywności 11.4.1. Reklama w komunikowaniu wartości 11.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 09.12.2013

RECENZJE - książki - Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0