Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach - Eryk Mistewicz - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach (miękka)

Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

książka

  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 200
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach, Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii - opis produktu:

Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół - jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz - produktu ze świata nowych mediów.

`Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech... 140 znaków... I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka`.

Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów - tak jak definiuje ten świat jej autor.

Eryk Mistewicz - buduje efektywne strategie marketingowe i komunikacyjne dla firm, instytucji i organizacji a także liderów opinii. Zdobywca `Polskiego Pulitzera`, najważniejszej nagrody świata dziennikarskiego (1995), w 2001 r. przeszedł do PR, budując strategie komunikacyjne dla wchodzącego do Polski biznesu francuskiego, brytyjskiego i włoskiego, a także dla firm polskich. Zajął się również marketingiem politycznym. Współtworzy marki firm, miast i ludzi. Poszukuje i propaguje najbardziej efektywne formy zarządzania w marketingu i PR. Jest szefem kwartalnika opinii `Nowe Media`, stale współpracuje też m.in. z polską edycją `Forbesa` i francuskim `L`Atlantico`. Jego analizy i opinie możemy znaleźć w `Le Monde`, `L`Opinion`, `Financial Times`, `Rzeczpospolitej`. Wcześniej wydał w Helionie `Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają`

Książka Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii, pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorem książki jest Eryk Mistewicz. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach liczy 200 stron. Jej wymiary to 140x208. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -38%
Insulinooporność Łatwe lunchboxy miękka
23,45 zł 37.82
Dodaj do koszyka
  • -34%
Silniejszy każdego dnia Droga do formy miękka
36,29 zł 54.98
Dodaj do koszyka
  • -32%
  • -39%
Jedz i chudnij z dietą SIRT miękka
21,35 zł 34.99
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach, Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii

4.7/5 ( 10 ocen )
    5
    8
    4
    1
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.