Twarz rzeźbią emocje
O sztuce czytania z twarzy O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Astrum |
Oprawa miękka |
Liczba stron 240 |
- Dostępność niedostępny
-
Opis produktu:
O czym świadczą przymknięte oczy, a co zdradzają zaciśnięte usta?
Czy na twarzy widoczne są przemiany dokonane przez upływający czas w charakterze, doświadczeniu życiowym, pojmowaniu świata, w życiu duchowym każdego z nas?
Twarz pozwala rozpoznać człowieka. Uważa się, iż z jej wyrazu można odczytać cechy osobowości, jednak nie na podstawie kształtu nosa, czoła, warg, uszu i brody. Pojedyncze znaki informują nas bowiem o stanie duchowym i psychicznym jednostki, zaistniałym w czasie prowadzenia obserwacji.
W sztuce czytania z twarzy nie można pominąć nader istotnego działania procesu dojrzewania i starzenia się, wpływów środowiskowych, genetycznych uwarunkowań, a także wykształcenia. Znany psycholog, dr Alfred Bierach, prezentuje w swojej publikacji niezbędną wiedzę i praktyczne wskazówki konieczne do zdobycia umiejętności czytania z twarzy i klasyfikowania osobowości innych ludzi. Jest to sztuka wymagająca treningu, którą jednak można opanować łatwiej, niż się powszechnie uważa. Obserwując ludzi w kawiarni, poczekalni, pociągu, w telewizji przy wyłączonej fonii, spróbuj wczuć się w świat ich doznań, nastrojów i myśli, a z czasem Twoje umiejętności w tej dziedzinie będą doskonałe. Z pewnością pomoże Ci w tym niniejsza książka.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Astrum |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 1320x2020 |
Liczba stron: | 240 |
ISBN: | 978-83-7277-862-8 |
Wprowadzono: | 24.06.2015 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.