Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii - Karina Stasiuk-Krajewska - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii (miękka)

Vol. 7

książka

  • Wydawnictwo Atut
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 400
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii, Vol. 7 - opis produktu:

Na przedstawioną do recenzji pracę składa się 28 zróżnicowanych tematycznie artykułów na temat szeroko pojętej tematyki medialnej. To prace badaczy, którzy publikowali także swe teksty we wcześniejszych tomach ocenianej serii. Widać, że na bieżąco obserwują zagadnienia, którymi się zajmują, starają się systematycznie przedstawiać badania, a redaktorzy tomu im to umożliwiają (co dzisiaj jest niezwykle cenne). Artykuły są napisane ciekawie, badania przedstawione klarownie, metody badawcze zastosowane poprawne, świadczą o rzetelności badaczy.

Prof. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński

Książka Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii Vol. 7, pochodzi z wydawnictwa Atut. Autorami książki są Karina Stasiuk-Krajewska, Marek Graszewicz. Książka Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii liczy 400 stron. Jej wymiary to 160x225. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Atut
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 160x225
  • Ilość stron: 400
  • ISBN: 978-83-7977-062-5
  • Wprowadzono: 25.02.2015

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -22%
Baśń o wężowym sercu albo wtóre słowo o Jakóbie Szeli twarda
35,02 zł 44.89
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -23%
Lawendowa Mafia Z papieżami i biskupami przeciwko homoklikom w Kościele miękka
26,81 zł 34.82
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -35%
Powrót do Jedwabnego 2 miękka
29,18 zł 44.90
Wysyłamy dzisiaj
Dodaj do koszyka
  • -33%
Artysta miękka
16,75 zł 25.00
Dodaj do koszyka
  • -34%
Instagram bez filtra Historia od środka miękka
29,63 zł 44.90
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii, Vol. 7

4.4/5 ( 5 ocen )
    5
    4
    4
    0
    3
    0
    2
    1
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.