Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii

Vol. 7

książka

Wydawnictwo Atut
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Na przedstawioną do recenzji pracę składa się 28 zróżnicowanych tematycznie artykułów na temat szeroko pojętej tematyki medialnej. To prace badaczy, którzy publikowali także swe teksty we wcześniejszych tomach ocenianej serii. Widać, że na bieżąco obserwują zagadnienia, którymi się zajmują, starają się systematycznie przedstawiać badania, a redaktorzy tomu im to umożliwiają (co dzisiaj jest niezwykle cenne). Artykuły są napisane ciekawie, badania przedstawione klarownie, metody badawcze zastosowane poprawne, świadczą o rzetelności badaczy.

Prof. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Atut
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 25.02.2015

RECENZJE - książki - Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii, Vol. 7

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0