Teoria środków-celów w segmentacji rynku (twarda)

Studium metodologiczno-empiryczne

książka

Wydawnictwo Wolters Kluwer
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej efektywności różnych procedur oraz wskazaniu możliwości powiązania w procesie badawczym analizy indywidualnych charakterystyk opisowych cech nabywców z wymiarami ich struktur poznawczo-motywacyjnych, właściwych aplikacji teorii środków-celów. (...)

Treść książki ma dużą wartość poznawczą i edukacyjną. Nie tylko prezentuje teorię i algorytmy badań stosunkowo rzadko stosowane w Polsce, ale zarazem wskazuje kierunki ewolucji badań i prezentuje nowe koncepcje i programy. Wskazuje także nowe propozycje metodyczne dotyczące badań nad segmentacją rynku.

Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem środowiska specjalistów, zwłaszcza badaczy i wykładowców, być może także uczestników studiów podyplomowych i menedżerów z dobrym przygotowaniem statystycznym i informatycznym. Może ona stać się źródłem inspiracji dla przedsiębiorców i menedżerów zatrudnionych w przedsiębiorstwach".
Prof. dr hab. Alicja Kusińska
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wprowadzono: 26.05.2011

RECENZJE - książki - Teoria środków-celów w segmentacji rynku, Studium metodologiczno-empiryczne

4.4/5 ( 7 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1