Teoria środków-celów w segmentacji rynku - Eugeniusz Kąciak - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment

Teoria środków-celów w segmentacji rynku (twarda)

Studium metodologiczno-empiryczne

książka

  • Wydawnictwo Wolters Kluwer
  • Oprawa twarda
  • Ilość stron 267
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Teoria środków-celów w segmentacji rynku, Studium metodologiczno-empiryczne - opis produktu:

Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej efektywności różnych procedur oraz wskazaniu możliwości powiązania w procesie badawczym analizy indywidualnych charakterystyk opisowych cech nabywców z wymiarami ich struktur poznawczo-motywacyjnych, właściwych aplikacji teorii środków-celów. (...)

Treść książki ma dużą wartość poznawczą i edukacyjną. Nie tylko prezentuje teorię i algorytmy badań stosunkowo rzadko stosowane w Polsce, ale zarazem wskazuje kierunki ewolucji badań i prezentuje nowe koncepcje i programy. Wskazuje także nowe propozycje metodyczne dotyczące badań nad segmentacją rynku.

Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem środowiska specjalistów, zwłaszcza badaczy i wykładowców, być może także uczestników studiów podyplomowych i menedżerów z dobrym przygotowaniem statystycznym i informatycznym. Może ona stać się źródłem inspiracji dla przedsiębiorców i menedżerów zatrudnionych w przedsiębiorstwach".
Prof. dr hab. Alicja Kusińska

Książka Teoria środków-celów w segmentacji rynku Studium metodologiczno-empiryczne, pochodzi z wydawnictwa Wolters Kluwer. Autorem książki jest Eugeniusz Kąciak. Książka Teoria środków-celów w segmentacji rynku liczy 267 stron. Jej wymiary to 160x235. Oprawa jest twarda.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Oprawa: twarda
  • Okładka: twarda
  • Wymiary: 160x235
  • Ilość stron: 267
  • ISBN: 978-83-264-1436-7
  • Wprowadzono: 26.05.2011

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -30%
Okularnik Tom 2 miękka
31,34 zł 44.78
Dodaj do koszyka
  • -32%
Lampiony Tom 3 miękka
28,42 zł 41.80
Dodaj do koszyka
  • -30%
Czerwony pająk Tom 4 miękka
34,84 zł 49.77
Dodaj do koszyka
  • -33%
Pochłaniacz Tom 1 miękka
26,73 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -34%
  • Bestseller Mój książę. Bridgertonowie
Mój książę. Bridgertonowie Tom 1 miękka
26,33 zł 39.90
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Teoria środków-celów w segmentacji rynku, Studium metodologiczno-empiryczne

4.4/5 ( 7 ocen )
    5
    6
    4
    0
    3
    0
    2
    0
    1
    1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.