Teoria obrazu w naukach humanistycznych
książka
Wydawnictwo Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Wśród tekstów zgromadzonych w niniejszym zbiorze mamy bardzo szeroki zakres dyscyplin humanistycznych: od filozofii, poprzez socjologię, psychologię, antropologię, aż po refleksję nad sztuką, filmoznawstwo i medioznawstwo. Zakres problemowy książki może znaleźć czytelnika zarówno w kręgach specjalistów zajmujących się mediami wizualnymi (fotografią, filmem i mediami elektronicznymi), ale również wśród studentów kulturoznawstwa, historii sztuki, a nawet socjologii i psychologii.Redaktorzy tomu słusznie zauważają, że żyjemy w czasach, w których dyskurs obrazowy zajmuje miejsce dyskursu językowego, stawiając nas wobec konieczności wykształcenia nowego rodzaju kompetencji kulturowej, ufundowanej w pogłębionej wiedzy o obrazach.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 23.04.2015 |