Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie - opis produktu:
W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego. Autorzy omawiają m.in. istotę komunikowania politycznego, rolę komunikowania masowego i mediów masowych w polityce, zjawisko widoczności medialnej i mediatyzacji życia politycznego, organizację kampanii politycznych i wyborczych.< Wiadomości zawarte w niniejszym podręczniku przydadzą się przede wszystkim studentom nauk społecznych, praktykom życia publicznego i politycznego, dziennikarzom oraz każdemu, kto interesuje się zagadnieniami komunikologii.
Książka Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie pochodzi z wydawnictwa Astrum. Autorami książki są Bogusława Dobek-Ostrowska, Robert Wiszniowski. Książka Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie liczy 248 stron. Jej wymiary to 188x226. Oprawa jest miękka. Szczegóły - Dział: Książki
- Wydawnictwo: Astrum
- Oprawa: miękka
- Okładka: miękka
- Wymiary: 188x226
- Ilość stron: 248
- ISBN: 8372490926
- Wprowadzono: 27.08.2007
Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.