Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie

książka

Wydawnictwo Astrum
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego. Autorzy omawiają m.in. istotę komunikowania politycznego, rolę komunikowania masowego i mediów masowych w polityce, zjawisko widoczności medialnej i mediatyzacji życia politycznego, organizację kampanii politycznych i wyborczych.< Wiadomości zawarte w niniejszym podręczniku przydadzą się przede wszystkim studentom nauk społecznych, praktykom życia publicznego i politycznego, dziennikarzom oraz każdemu, kto interesuje się zagadnieniami komunikologii.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Astrum
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 27.08.2007

RECENZJE - książki - Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie

4.3/5 ( 12 ocen )
  • 5
    8
  • 4
    0
  • 3
    4
  • 2
    0
  • 1
    0