Teoria i praktyka projektowania (komunikacji)

(re)design designu

książka

Wydawnictwo Libron
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

W tej książce projektowanie rozumiane jest jako proces rozwiązywania problemów na drodze ich diagnozy i następnie dostarczania rozwiązań prostych w użyciu przez końcowego użytkownika w dowolnej roli społecznej M. Wszołek. W niniejszej publikacji przeplatają się aspekty teoretyczne, jak również praktyczne zastosowania projektowania komunikacji. Takie ujęcie communication designu wynika z tego, że dyscyplina jest stosunkowo nowa, dynamiczna i nieprecyzyjna w zakresie obowiązywania. Dotychczas doczekaliśmy się dwóch wiodących pozycji na ten temat, które w możliwie ogólny sposób oddają charakter projektowania komunikacji. Chciałbym kontynuować rozpoczętą przez Michaela Fleischera w 2010 roku dyskusję nad zakresem obowiązywania projektowania komunikacji i statusem tego zagadnienia w ramach teorii komunikacji. Mam nadzieję, że nieco inne ujęcie niektórych aspektów communication designu szczególnie w strukturze programów czy subsystemów communication designu zaowocuje dalszą dyskusją i rozwojem tej doktryny projektowania. Fragment Wstępu
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Libron
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 16.04.2021

RECENZJE - książki - Teoria i praktyka projektowania (komunikacji), (re)design designu

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1