SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Teleinformatyka dla bezpieczeństwa 2.0 (twarda)

Autor:

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo FNCE
Oprawa twarda
Liczba stron 224

Opis produktu:

Publikacja podejmuje aktualnie dyskutowaną przez naukowców problematykę wpływu technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ang. Information and Communication Technology, ICT) na bezpieczeństwo. Jesteśmy społeczeństwem informacyjnym, aspirującym do miana społeczeństwa wiedzy i mądrości. We współczesnej nauce wyłania się paradygmat myślenia korelacyjnego, które zastępuje myślenie przyczynowo-skutkowe.

Bezpieczeństwo jest silnie sprzężone ze sferą teleinformatyczną. Nowe procesy i technologie, takie jak: eksploracja danych, blockchain, rozszerzona rzeczywistość, chmura obliczeniowa, wirtualna rzeczywistość, sztuczna inteligencja, systemy eksperckie, interaktywne gry decyzyjne, sieci bezskalowe, Internet Rzeczy, awatary, neurohaking, chatboty, TETRA, LTE, telefonia 6G, bio- i nano- rozwiązania, stając sie inspiracją do zgłębienia coraz trudniejszych i bardziej złożonych problemów ze sfery bezpieczeństwa, jednocześnie są źródłem nowych problemów.
W książce zaprezentowano oryginalne dociekania dotyczące rozwiązan ICT, jakie są implementowane w obszarze bezpieczeństwa.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: nauki ścisłe,  technika
Wydawnictwo: FNCE
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Liczba stron: 224
ISBN: 9788395152375
Wprowadzono: 04.03.2019

Jan Zych - przeczytaj też

RECENZJE - książki - Teleinformatyka dla bezpieczeństwa 2.0 - Jan Zych

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4/5 ( 2 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: