Technologie mobilne w marketingu (twarda)

książka

Wydawnictwo Wolters Kluwer
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów.

Autor szczegółowo omawia:

- trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu,
- istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego,
- możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji,
- możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wprowadzono: 02.04.2014

RECENZJE - książki - Technologie mobilne w marketingu

4.4/5 ( 8 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0