książka
Wydawnictwo Helion |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Dowiedz się już teraz, jakie zmiany niebawem dostrzeżesz na swoim rynku* Konkurowanie w warunkach nadprodukcji i deflacji
* Rozwój nowych kanałów masowej dystrybucji
* Ekspansja firm niemających stałych struktur organizacyjnych
Rynek XXI wieku będzie rynkiem klienta. Już teraz trudno jest powiększać sprzedaż, nie obniżając cen. Hasła reklamowe i siła marki nie przekonują klientów tak, jak kiedyś. Nadszedł czas, by wprowadzić do zarządzania nowy element: ciągłą innowację. Oto sposób, by jednocześnie podnosić wartość produktów i ciąć koszty.
Logistyka cross-docking w sieci Wal-Mart, system just-do-it w Toyocie czy natychmiastowe wypłacanie odszkodowań w grupie ubezpieczeniowej Progressive - to tylko niektóre z opisanych w tej książce nowatorskich pomysłów na konkurowanie w XXI wieku. Poznaj firmy, które już teraz przygotowują się do nowej gry - walki o byt na rynku zdominowanym przez klientów. Dowiedz się:
* jak wprowadzić w firmie system pracy zespołowej,
* jak oceniać organizację i jej działania pod kątem korzyści dla klienta,
* jak prowadzić spójny marketing,
* jak skłonić dostawców do myślenia o korzyściach klienta docelowego,
* jak skrócić drogę nowego produktu na rynek,
* jak znajdować nisze rynkowe.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Helion |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 30.03.2009 |