SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwykłych ludzi

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo CeDeWu
Oprawa twarda
Liczba stron 176

Opis produktu:

Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwykłych ludzi mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych. To książka dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod względem kosztów, którzy ciężko pracują na markę swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakości i którym zależy, by klienci i pracownicy stali się tej firmy ambasadorami.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  zarządzanie
Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: twarda
Wymiary: 145x215
Liczba stron: 176
ISBN: 83-60089-58-3
Wprowadzono: 20.02.2007

RECENZJE - książki - Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwykłych ludzi - Anna Tiuryn

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

5/5 ( 9 ocen )
  • 5
    9
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: