SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo edu-Libri
Oprawa miękka
Liczba stron 246

Opis produktu:

Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: informatyka,  nauki społeczne,  ekonomia i biznes
Wydawnictwo: edu-Libri
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 165x240
Liczba stron: 246
ISBN: 9788365648938
Wprowadzono: 07.11.2018

RECENZJE - książki - Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji - Andrzej Wodecki

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.3/5 ( 4 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    3
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: