Szkoła miejscem (nie) (do) rozwoju

Studium empiryczne na przykładzie gimnazjum `wirtualnego`

książka

Wydawnictwo Impuls
Data wydania 2010
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Jest to pierwsza publikacja na rynku wydawniczym przybliżająca problematykę funkcjonowania szkół z oddziałami filialnymi. Po rekonstrukcji założeń związanych z powstawaniem gimnazjów `wirtualnych` autorka przybliża założenia związane z powoływaniem i organizacją gimnazjów w polskim systemie oświaty. Przedstawia obawy, które towarzyszyły zmianie systemu oświaty.

Ponadto w prezentowanej publikacji autorka omawia zagadnienie dotyczące funkcjonowania młodzieży w środowisku szkolnym. Godnym podkreślenia jest fakt, że autorka - odwołując się do założeń J. Dewey - buduje teoretyczne założenia dotyczące funkcjonowania szkoły, szkoły której zadaniem jest wspieranie rozwoju ucznia.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Impuls
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2010
Wprowadzono: 25.06.2010

RECENZJE - książki - Szkoła miejscem (nie) (do) rozwoju, Studium empiryczne na przykładzie gimnazjum `wirtualnego`

4.6/5 ( 11 ocen )
  • 5
    9
  • 4
    0
  • 3
    2
  • 2
    0
  • 1
    0