Szkoła miejscem (nie) (do) rozwoju
Studium empiryczne na przykładzie gimnazjum `wirtualnego`książka
Wydawnictwo Impuls |
Data wydania 2010 |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Jest to pierwsza publikacja na rynku wydawniczym przybliżająca problematykę funkcjonowania szkół z oddziałami filialnymi. Po rekonstrukcji założeń związanych z powstawaniem gimnazjów `wirtualnych` autorka przybliża założenia związane z powoływaniem i organizacją gimnazjów w polskim systemie oświaty. Przedstawia obawy, które towarzyszyły zmianie systemu oświaty.Ponadto w prezentowanej publikacji autorka omawia zagadnienie dotyczące funkcjonowania młodzieży w środowisku szkolnym. Godnym podkreślenia jest fakt, że autorka - odwołując się do założeń J. Dewey - buduje teoretyczne założenia dotyczące funkcjonowania szkoły, szkoły której zadaniem jest wspieranie rozwoju ucznia.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Impuls |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2010 |
Wprowadzono: | 25.06.2010 |