Szef w roli coacha. Jak coaching on the job pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań (twarda)

książka

Wydawnictwo OnePress
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Z menedżera w coacha
Myślą przewodnią tej książki jest przekonanie, że podstawowym zadaniem coachingu on the job jest pomoc podopiecznemu w zrealizowaniu celu, który sam sobie wyznaczył. Głęboko wierzymy, że nasi pracownicy mają lepszą od nas, szefów, intuicję co do tego, co powinni w sobie zmienić i nad czym pracować. Rolą coacha jest zatem jedynie motywowanie podopiecznych do podjęcia tej zmiany i dyskretne ukierunkowanie ku odkrywanym w sobie rozwiązaniom. Tak rozumiany coaching stanie się w najbliższych latach, jak sądzimy, kluczową umiejętnością wymaganą od każdego odpowiedzialnego menedżera.

Rozumiesz już, prawda? Twoją rolą jako coacha własnych pracowników nie jest przekonanie ich do swojego zdania. Nie chodzi o narzucenie im Twojego sposobu myślenia. Twoją rolą jest... coaching, czyli nienachalne wspomaganie ich na drodze do samorozwoju. Po co masz poświęcać na to swój czas? Ponieważ to jedyna słuszna metoda zbudowania skutecznego zespołu, rozumianego jako grupa samodzielnych ludzi, potrafiących współpracować ze sobą. Takich, którzy staną się dla Ciebie wsparciem. Z niniejszej książki dowiesz się tego, co Ty, polski szef, powinieneś wiedzieć o wspomaganiu rozwoju swoich pracowników. Trzymasz w ręku przewodnik coacha on the job. Studiuj go uważnie i stosuj zawarte w nim rady, techniki i metody, a zagwarantujesz rozwój. Swoim pracownikom i sobie samemu.
Bo kto jest przewodnikiem, ten wiedzie także sam siebie...
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: OnePress
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wprowadzono: 11.09.2015

RECENZJE - książki - Szef w roli coacha. Jak coaching on the job pomaga pracownikom w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Mela

ilość recenzji:1

brak oceny 27-01-2017 16:01

Książka powinna trafić do kanonu lektur obowiązkowych na studiach menadżerskich / MBA. Napisana przystępnym językiem, wprost mówi o zasadach zarządzania zespołem. Autor nie stawia się na piedestale, nie głosi teorii, a cierpliwie i obrazowo tłumaczy poszczególne zasady, którymi rządzą się zespoły pracowników (np. zespoły sprzedażowe). Naprawdę zacna pozycja!

Anita Kowalska

ilość recenzji:1

brak oceny 22-12-2016 14:33

Książka, która jest jedną z najlepszych pozycji ostatnich lat z zakresu coachingu i zarządzania ludźmi. Świetnie napisana, z praktycznymi poradami dla wszystkich, którzy chcieliby podrasować swoje umiejętności i kompetencje.

Artur F.

ilość recenzji:1

brak oceny 21-07-2016 14:31

Właśnie takiej książki brakowało na rynku. Napisana przez prawdziwego menadżera, coacha z prawdziwego zdarzenia, a nie jakiegoś młodziaka, któremu się wydaje, że zna coachingu w 100%.
Nie ma tutaj zbędnych słów, nie ma niepotrzebnego koloryzowania. Jest konkretnie, na temat, bardzo przyjemnie w odbiorze. Świetna książka, którą warto przeczytać aby zwiększyć swoje kompetencje zawodowe.

M.Kowalski

ilość recenzji:1

brak oceny 27-02-2016 18:33

Doskonała książka!
Wiele przydatnej wiedzy, która podana jest w ciekawy sposób, a nie nudny. To ogromna zaleta w zalewie średniej jakości podręczników coachingowych. Naprawdę rzetelna wiedza! Polecam z całych sił.