System Prawa Pracy (twarda)
T X. Międzynarodowe publiczne prawo pracy O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
- Darmowa dostawa
- Wysyłamy w 2 - 3 dni + czas dostawy
-
Opis produktu:
Tom X Systemu prawa pracy w sposób syntetyzujący prezentuje fundamentalne standardy normatywne prawodawstwa Rady Europy i Unii Europejskiej oraz dokonuje analizy w zakresie ich implementacji do polskiego systemu prawa pracy. Rozważania w nim zamieszczone zostały oparte na mechanizmach generalizacji cechujących się ogólnością wywodów, a zarazem ich wieloaspektowością. W książce omówiono m.in.: pojęcie, źródła, funkcje oraz genezę i ewolucję europejskiego prawa pracy. Autorzy tomu są uznanymi przedstawicielami nauki prawa pracy, reprezentującymi różne ośrodki naukowe z całego kraju i wyróżniającymi się znaczącym dorobkiem w zakresie opracowanych zagadnień.
Publikacja przedstawia zasadnicze standardy europejskiego prawa pracy, w szczególności dotyczące:
- stanowienia prawa pracy w Unii Europejskiej,
- stosowania europejskiego prawa pracy,
- swobody przepływu pracowników,
- delegowania pracowników i ich migracji w ramach świadczenia usług,
- obowiązku informowania pracowników o warunkach umowy o pracę,
- przejścia przedsiębiorstwa, zakładu lub ich części,
- zasady równego traktowania i zakazu dyskryminacji,
- wynagradzania pracowników i czasu pracy,
- ochrony zatrudnienia kierowców w prawie unijnym,
- prawa do wypoczynku w prawie Unii Europejskiej,
- ochrony kobiet i rodzicielstwa,
- ochrony pracy młodocianych i dzieci oraz pracowników niepełnosprawnych,
- zwalniania pracowników,
- europejskiego zbiorowego prawa pracy.
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.