SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Sukces organizacji w warunkach gospodarki cyfrowej

Strategie, procesy i projekty

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Gdański
Oprawa miękka
Liczba stron 172
  • Wysyłamy w 24h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Jesteśmy świadkami rewolucji informacyjnej, która przyczynia się do transformacji społeczeństwa i gospodarki. Dzisiaj gospodarka cyfrowa i tradycyjna przenikają się już tak ściśle, iż trudno je rozgraniczyć. Poprzednia rewolucja przemysłowa trwała około siedemdziesięciu, osiemdziesięciu lat, tak więc nie należy się spodziewać, że ta obecna niedługo się skończy. Ten burzliwy okres oznacza dla wielu organizacji poważne zagrożenie funkcjonowania w dotychczasowym modelu, co może prowadzić nawet do ich upadku. Są jednak takie organizacje, które dostrzegają w zmianach zupełnie nowe szanse i możliwości swojego rozwoju. Powstają nowe, całkowicie wirtualne organizacje. O sukcesie organizacji w warunkach cyfryzacji gospodarki przesądza umiejętność dostrzegania nowych trendów i zjawisk, a następnie dostosowywania się do nich czy też ich kształtowania. Cyfrowa gospodarka wymaga od organizacji działań zarówno na poziomie strategicznym jak i operacyjnym. Sukces organizacji zależy od strategii, dzięki której odpowiada ona na nowe wyzwania. Tymczasem zanikanie dotychczasowych barier czasowych, przestrzennych i technologicznych umożliwia tworzenie zupełnie nowych modeli biznesowych, które mogą przyczynić się do daleko idących przetasowań w poszczególnych sektorach gospodarki. Strategia wyznaczając kierunek rozwoju organizacji wymaga operacyjnych działań w celu jej wdrożenia: procesów i projektów. Cyfrową transformację wspierają rozwijające się narzędzia informatyczne, które dają nowe możliwości doskonalenia procesów i projektów biznesowych. Niniejsza monografia stanowi kolejną z cyklu publikacji będących efektem konferencji naukowych organizowanych przez Katedrę Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego (wcześniej Instytutu Organizacji i Zarządzania) pod wspólnym tytułem Sukces organizacji. Na prezentowaną publikację składa się zbiór artykułów, które odnosząc się do różnych problemów zarządzania organizacjami w warunkach gospodarki cyfrowej, stanowią wyniki badań teoretycznych i empirycznych. Monografia powstała w wyniku zaangażowania autorów pochodzących z wiodących krajowych ośrodków akademickich.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: nauki społeczne,  ekonomia i biznes
Wydawnictwo: Uniwersytet Gdański
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 145x210
Liczba stron: 172
ISBN: 9788382060799
Wprowadzono: 20.10.2020

RECENZJE - książki - Sukces organizacji w warunkach gospodarki cyfrowej, Strategie, procesy i projekty - PRACA ZBIOROWA

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: