Strategie przedsiębiorstw a zarządzanie wiedzą. / Jan Dąbrowski 43,64 zł | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie

Strategie przedsiębiorstw a zarządzanie wiedzą.

książka

Strategie przedsiębiorstw a zarządzanie wiedzą. - opis produktu:

Publikacja jest wynikiem projektu badawczego pn. Strategie przedsiębiorstw a zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach działających w Polsce, zrealizowanego w WSPiZ im. L. Koźmińskiego. W książce zaprezentowano przegląd badań nad zarządzaniem wiedzą i powiązaniem tego zjawiska z innymi obszarami funkcjonowania przedsiębiorstw, w tym z wymiarem strategicznym. Przedstawiono także dyskusję, jaka toczy się wokół zarządzania wiedzą, analizę profili strategicznych oraz modele polityki personalnej.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -35%
Magiczne Drzewo. Opowieść XI. Pióro T-rexa

Andrzej Maleszka

twarda
26,00 zł 39.99
Zapowiedź - 13.11.2019
  • -41%
Nie ma

Mariusz Szczygieł

twarda
27,07 zł 45.89
Dodruk - październik 2019
  • -42%
Umorzenie Cykl: Joanna Chyłka, Tom 9

Remigiusz Mróz

miękka
23,07 zł 39.77
  • -35%
Pozwól mi wrócić

B. A. Paris

miękka
22,63 zł 34.82
  • -51%
Dynastia Miziołków

Joanna Olech

twarda
14,62 zł 29.83
  • -40%
Marzycielka

Katarzyna Michalak

miękka
23,87 zł 39.77

Jan Dąbrowski, Grażyna Gierszewska - przeczytaj też

  • -6%
  • -18%
JDabrowsky Takie tam

Jan Dąbrowski

32,72 zł 39.90
  • -25%
Wielka Wojna 1914-1918 Tom 1

Jan Dąbrowski

twarda
67,33 zł 89.76
  • -19%
  • RRecenzje
  • Książka
  • Strategie przedsiębiorstw a zarządzanie wiedzą.
4/5 ( 3 oceny )
    5
    1
    4
    1
    3
    1
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy z zakresu zarządzania. Efektem procesu formułowania strategii...

  • Strategie przedsiębiorstw ewoluują wraz z rozwojem teorii zarządzania strategicznego i pojawiających się razem z nią nowych koncepcji, modeli i spojrzeń. Takim stosunkowo nowym podejściem do rozwoju przedsiębiorstw jest koncepcja ambidexterity, zakładająca jednoczesność działań eksploracyjnych i...

  • Zmiany warunków społeczno-gospodarczych w erze globalizacji sprawiają, że wiele przedsiębiorstw o zdywersyfikowanej działalności zmienia swoje strategie rozwoju w oparciu o nowe możliwości funkcjonowania w gospodarce o charakterze globalnym. Adaptują się do nowych warunków poprzez m.in. większą...

  • Zmiany klimatyczne generują nowe wyzwania dla przedsiębiorstw. Wiążą się one z oddziaływaniem czynników społeczno-prawnych (regulacje prawne, presja organizacji ekologicznych, oczekiwania klientów) oraz z wzrastającą liczbą ekstremów pogodowych. Jak dotychczas problematyka reakcji przedsiębiorstw...

  • Książka poświęcona jest ukazaniu kondycji przedsiębiorstw rodzinnych oraz ich rodzin w sytuacji zmiany generacyjnej. Dwudziestopięcioletni okres przemian ustrojowych w Polsce jest ku temu dobrą okazją. O ile sama rodząca się idea przedsiębiorczości oraz możliwość prowadzenia własnego biznesu -...