Strategie produktu, Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową - opis produktu:
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na:
- analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym,
- elementach strategii produktu,
- metodach analizy i oceny oferty produktowej,
- strategiach dotychczasowego i nowego produktu.
Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.
Książka powinna zainteresować studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów.
Książka Strategie produktu Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową, pochodzi z wydawnictwa Wolters Kluwer. Autorem książki jest Ireneusz P. Rutkowski. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Strategie produktu liczy 380 stron. Jej wymiary to 162x237. Oprawa jest miękka.
Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.