książka
Wydawnictwo Wolters Kluwer |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na:- analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym,
- elementach strategii produktu,
- metodach analizy i oceny oferty produktowej,
- strategiach dotychczasowego i nowego produktu.
Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.
Książka powinna zainteresować studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 01.06.2011 |