Strategie polskich przedsiębiorstw wobec wyzwań klimatycznych / Agnieszka Leszczyńska | Książka w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Strategie polskich przedsiębiorstw wobec wyzwań klimatycznych (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 298
  • Wysyłamy w 3 - 5 dni + czas dostawy
  • Dostępność mały zapas
    Brak na naszym magazynie.
    Spróbujemy go sprowadzić dla Ciebie.
    Szansa na realizację 60%.
    Potrzebny czas 3-5 dni roboczych.

Strategie polskich przedsiębiorstw wobec wyzwań klimatycznych - opis produktu:

Zmiany klimatyczne generują nowe wyzwania dla przedsiębiorstw. Wiążą się one z oddziaływaniem czynników społeczno-prawnych (regulacje prawne, presja organizacji ekologicznych, oczekiwania klientów) oraz z wzrastającą liczbą ekstremów pogodowych. Jak dotychczas problematyka reakcji przedsiębiorstw na wyzwania klimatyczne jest w literaturze praktycznie nieobecna. Niniejsza publikacja uzupełnia tę lukę przez przybliżenie czytelnikowi: - ryzyk klimatycznych zagrażających przedsiębiorstwom, - strategii przyjmowanych wobec zmian klimatycznych, - czynników warunkujących zachowania przedsiębiorstw w tym obszarze, - wpływ przyjętych postaw na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla środowiska naukowego. Czytelnik znajdzie tutaj szeroki przekrój wiedzy dotyczący zmian klimatycznych z perspektywy zarządzania przedsiębiorstwami. Praca może stanowić również źródło inspiracji dla praktyków zajmujących się kreowaniem strategii oraz ochroną środowiska w przedsiębiorstwach.
S
Szczegóły

Zobacz również

  • -14%
  • -39%
Tajemnice odporności

Jorgen Jelstad , Anita Kass

miękka
24,29 zł 39.81
  • -14%
English for Beauty Therapists

Zofia Patoka , Tamara Gotowicka

miękka
97,24 zł 113.07
  • -21%
Ekohydrologia

Maciej Zalewski

miękka
60,59 zł 76.69
  • RecenzjeRecenzje
  • Książka
  • Strategie polskich przedsiębiorstw wobec wyzwań klimatycznych
4.4/5 ( 9 ocen )
    5
    6
    4
    2
    3
    0
    2
    1
    1
    0

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.
image

Rekomendowane

  • -34%
Irma

Marcin Gryglik

miękka
26,33 zł 39.90
  • -35%
Żółte ślepia

Marcin Mortka

miękka
26,00 zł 39.99
Zapowiedź - 28.2.2020
  • -33%
Zgasić Słońce Szpony Smoka

Robert J. Szmidt

miękka
26,73 zł 39.90
  • -35%
Kobieta w masce

Dorian Zawadzki

miękka
25,94 zł 39.90
Zapowiedź - 12.3.2020
  • -33%
Widzenie wojownicy potęga trójki  
26,67 zł 39.81
  • -35%
Dziedziczka jeziora

Maria Dahvana Headley

miękka
23,98 zł 36.90
Zapowiedź - 12.2.2020

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i...

  • W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich...

  • Autorzy pokazali internacjonalizację i globalizację działalności gospodarczej z punktu widzenia strategii firm kraju goszczącego zagraniczne inwestycje bezpośrednie. Jest to odmienne podejście od stosowanego dotychczas, które skupiało się na zachowaniach firm dokonujących ekspansji zagranicznej w...

  •   Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych...

  • W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich...

  • Książka poświęcona jest ukazaniu kondycji przedsiębiorstw rodzinnych oraz ich rodzin w sytuacji zmiany generacyjnej. Dwudziestopięcioletni okres przemian ustrojowych w Polsce jest ku temu dobrą okazją. O ile sama rodząca się idea przedsiębiorczości oraz możliwość prowadzenia własnego biznesu -...