Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,99 zł

Strategie marketingowe

książka

Wydawnictwo Akademia Ekonomicza w Poznaniu
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka omawia instrumenty oraz procedury związane z koncentrowaniem się na długofalowych celach przedsiębiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przykłady mogą służyć budowaniu własnej, unikatowej strategii marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Prezentowana w książce wiedza ułatwi podejmowanie skutecznych decyzji, przekładających się na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozważana i odwołują się do najnowszych trendów w marketingu strategicznym, takich jak: indywidualizacja, zarządzanie kategoriami produktów, Internet, marketing globalny, marketing bezpośredni, strategiczna kontrola marketingu oraz kreatywne podejście do tworzenia i wdrażania oryginalnej strategii marketingowej.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Akademia Ekonomicza w Poznaniu
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 22.04.2009

RECENZJE - książki - Strategie marketingowe

4.4/5 ( 7 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    2
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0