Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,99 zł

Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku

książka

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Wysoka dynamika przemian zachodzących w sektorze handlu, jego internacjonalizacja, a także proces globalizacji rynku stanowiły główne przesłanki wyboru i realizacji projektu badawczego Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji. W książce wyjaśniono uwarunkowania funkcjonowania współczesnego handlu, ze szczególnym uwzględnieniem procesu globalizacji rynku, przedstawiono wymiary oraz czynniki konkurencyjności w sektorze handlu, dokonano identyfikacji źródeł przewagi konkurencyjnej i stosowanych strategii konkurencji w handlu detalicznym. Książkę polecamy zarówno studentom i słuchaczom studiów podyplomowych, pragnących pogłębić swoją wiedzę z dziedziny zarządzania w handlu, jak i menedżerom przedsiębiorstw handlowych.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 15.01.2007

RECENZJE - książki - Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku

4.5/5 ( 2 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0