Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Łódzki
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm. Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek bojkoty instytucji kultury.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Łódzki
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 12.12.2019

RECENZJE - książki - Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1