Strategiczne zarządzanie marketingiem
książka
Wydawnictwo Key Text |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, ktorzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobrażnią.Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego, które jest powszechnie uznaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości firmy wymaga bowiem myślenia strategicznego o wyrażnej orientacji rynkowej, w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe potrzeby klientów oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej efektywny niż robi to konkurencja.
W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Zawiera ona, oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego, szczegółową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej, jej implementacji, a także auditingu i kontroli jej skutecznego wdrażania.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Key Text |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 20.04.2020 |