Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Strategiczne zarządzanie marketingiem

książka

Wydawnictwo Key Text
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, ktorzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobrażnią.

Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego, które jest powszechnie uznaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości firmy wymaga bowiem myślenia strategicznego o wyrażnej orientacji rynkowej, w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe potrzeby klientów oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej efektywny niż robi to konkurencja.

W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Zawiera ona, oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego, szczegółową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej, jej implementacji, a także auditingu i kontroli jej skutecznego wdrażania.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Key Text
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 20.04.2020

RECENZJE - książki - Strategiczne zarządzanie marketingiem

4/5 ( 1 ocena )
  • 5
    0
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0