Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw - Tadeusz Falencikowski - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw (miękka)

książka

Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw - opis produktu:

Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkurencyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego. Powoduje to, że pracownicy nauki ciągle poszukują nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwach oraz poza nimi. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników naukowych zaowocowały wynikami, które mogą wspomóc kadrę kierowniczą przedsiębiorstw w procesie budowania silnej pozycji firmy w otoczeniu. W przedstawionej publikacji Czytelnik może znaleźć wiele przemyśleń Autorów związanych z:
- modelami biznesu;
- strategią współpracy w sektorze organizacji pozarządowych;
- procesami w organizacjach ukierunkowanych na jakość;
- funkcjonowaniem bankowych poręczeń kredytowych;
- zmianami w zarządzaniu strategicznym;
- czynnikami sukcesu strategicznych rozwiązań organizacyjno-technologicznych;
- wykorzystaniem systemu zarządzania jakością w przemyśle stoczniowym;
- czynnikami pracy w modelach przedsiębiorstw;
- wpływem handlu międzynarodowego na produktywność;
- pomiarem wartości dla właścicieli;
- relacjami partnerskimi w tworzeniu przewagi konkurencyjnej;
- fuzjami w szkolnictwie wyższym.

Książka Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw pochodzi z wydawnictwa CeDeWu. Autorami książki są Tadeusz Falencikowski, Janusz Dworak. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw liczy 228 stron. Jej wymiary to 165x235. Oprawa jest miękka. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Kategoria: nauki społeczne,  ekonomia i biznes
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 165x235
  • Ilość stron: 228
  • ISBN: 978-83-7556-419-8
  • Wprowadzono: 03.10.2011

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw

4.7/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.