SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Strategiczna karta wyników firm usługowych

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo PWN
Data wydania 2010
Oprawa miękka
Liczba stron 264
  • Dostępność niedostępny
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system.

Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA.

Książka adresowana jest do:
-menedżerów firm usługowych,
-specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności,
-studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej,
-przedsiębiorców.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2010
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 264
ISBN: 978-83-01-16259-7
Wprowadzono: 25.02.2013

RECENZJE - książki - Strategiczna karta wyników firm usługowych - Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.4/5 ( 5 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: