Strategia marki krok po kroku czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie - Krzysztof Wadas - Książka | Gandalf.com.pl
SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Strategia marki krok po kroku czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie

  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo OnePress
Data wydania 2022
Oprawa miękka
Ilość stron 232
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy
  • Okazje na książki w promocji!

Strategia marki krok po kroku czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie - opis produktu:

Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki

Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.

Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka.

Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie.
O autorze książki

Krzysztof Wadas - marketingowiec, praktyk, psycholog i trener biznesu. Na co dzień zajmuje się szeroko pojętym marketingiem, działaniami promocyjnymi i budowaniem silnych brandów. Od kilku lat dzieli się swoim doświadczeniem, prowadząc zajęcia ze studentami na Uniwersytecie SWPS w ramach specjalności psychologia biznesu, a także w Wyższej Szkole Bankowej, gdzie uczy strategii marki. Otwieranie drzwiczek w głowie to jego pasja. Wolny czas najchętniej spędza ze swoją wspaniałą rodziną, lubi czytać książki popularnonaukowe, a od czasu do czasu dosłownie zatraca się w grach RPG typu Wiedźmin czy Final Fantasy.

Strategia marki krok po kroku czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie - o czym jest książka?


Przed Tobą kolejna pozycja książkowa warta uwagi- Strategia marki krok po kroku czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie, od Krzysztof Wadas. Strategia marki krok po kroku czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie spełnia wszystkie cechy swojego gatunku, przypadnie więc do gustu nawet tym najbardziej wymagającym czytelnikom. Jeśli zainteresowała Cię ta pozycja, sięgnij po inne tytuły autora- Krzysztof Wadas. Nie będziesz żałował! Strategia marki krok po kroku czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie i o wiele więcej tylko na Gandalf.com.pl!

Książka Strategia marki krok po kroku czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie pochodzi z wydawnictwa OnePress. Autorem książki jest Krzysztof Wadas. Należy do gatunków: książki dla kobiet, Książki o biznesie, książki o ekonomii, książki o giełdzie, książki o inwestowaniu, książki o marketingu. Książka Strategia marki krok po kroku czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie liczy 232 stron. Jej wymiary to 140x205. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: książki dla kobiet,  Książki o biznesie,  książki o ekonomii,  książki o giełdzie,  książki o inwestowaniu,  książki o marketingu
Wydawnictwo: OnePress
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2022
Wymiary: 140x205
Ilość stron: 232
ISBN: 9788328387966
Wprowadzono: 09.06.2022

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

-40% Bestseller Kiedy ciało mówi nie
Kiedy ciało mówi nie Książka 29,91 zł 49.85
Dodaj do koszyka
-40% Bestseller Ten dzień
Ten dzień Książka 26,93 zł 44.89
Dodaj do koszyka
-43% Bestseller Prawo rezonansu
Prawo rezonansu Książka 28,15 zł 49.39
Dodaj do koszyka
-44% Bestseller Przenikanie
Przenikanie Książka 25,15 zł 44.90
Dodaj do koszyka
-38% Bestseller Arabska zdrajczyni
Arabska zdrajczyni Książka 27,91 zł 45.01
Dodaj do koszyka

RECENZJE - książki - Strategia marki krok po kroku czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie - Krzysztof Wadas

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: