Strategia marek własnych - Nirmalya Kumar - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment

Strategia marek własnych (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Wolters Kluwer
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 212
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Strategia marek własnych - opis produktu:

W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą. Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie.

Osiągnięciu tego celu służy siedem strategicznych koncepcji:
zmiana nastawienia
skuteczna współpraca
innowacyjność
selektywna walka
konkurencyjne ceny
stała poprawa jakości
kreatywność w działaniach rynkowych
W książce zamieszczono studia przypadków i praktyczne wskazówki umożliwiające menedżerom podejmowanie jak najkorzystniejszych działań w nowych warunkach. To lektura obowiązkowa dla każdego producenta, detalisty i twórcy strategii zainteresowanego skutkami wzrostu znaczenia marek własnych.

Książka Strategia marek własnych pochodzi z wydawnictwa Wolters Kluwer. Autorami książki są Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E.M. Steenkamp. Książka Strategia marek własnych liczy 212 stron. Jej wymiary to 170x240. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 170x240
  • Ilość stron: 212
  • Wprowadzono: 06.11.2013

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -36%
Diuna Kroniki Diuny Tom 1 miękka
25,54 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -30%
Amerykański brud miękka
31,43 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -36%
Histeria miękka
25,54 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -40%
27 śmierci Toby`ego Obeda miękka
25,14 zł 41.90
Dodaj do koszyka
Dodruk - 10.2020
  • -36%
Precedens Cykl: Joanna Chyłka, Tom 12 miękka
25,54 zł 39.90
Dodaj do koszyka
  • -38%
Srebrne skrzydła miękka
24,80 zł 39.99
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Strategia marek własnych

4.2/5 ( 5 ocen )
    5
    2
    4
    2
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.