Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie - Klaus Fog - Książka | Gandalf.com.pl
SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

książka

  • Wydawnictwo Saatchi & Saatchi
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 246
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny
  • Zapłać z Twisto za 60dni, wpisz kod w koszyku i odbierz 20zł

Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie - opis produktu:

Wydana przez Saatchi & Saatchi książka "Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie" ukazuje narzędzia pozwalające na analizę potencjału marki i jej żywotności w ujęciu narracyjnym. Mechanizmy wykorzystujące naszą skłonność do pozytywnego zaangażowania w reakcji na struktury opowieści i legend utrwalonych w naszym kręgu kulturowym pomogły między innymi takim gigantom, jak Apple, Ford czy LEGO wspiąć się na szczyt i na nim pozostać.

Książka Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie pochodzi z wydawnictwa Saatchi & Saatchi. Autorami książki są Klaus Fog, Stephen Blanchette, Philip Munch, Christian Budtz. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes, poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie liczy 246 stron. Jej wymiary to 185x245. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

RECENZJE - Książka - Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 20 ocen )
  • 5
    16
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    2

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: