Steve Jobs. Sztuka prezentacji - Carmine Gallo - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Steve Jobs. Sztuka prezentacji (twarda)

Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością

  • Promocja
    image-promocja

książka

  • Wydawnictwo Znak
  • Oprawa twarda
  • Ilość stron 336
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy
  • Dostawa za 4,99 z Orlen B

Steve Jobs. Sztuka prezentacji, Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością - opis produktu:

Klucz do sukcesu to umiejętność przekonania innych do siebie.

Nikt nie potrafił tak oczarować publiczności, jak Steve Jobs podczas swych legendarnych prezentacji.

Ta książka pokaże wam, jak być równie skutecznym jak on.

Poznaj sekrety technik, jakie szef Apple`a stosował, by porwać każdą widownię. Jak tworzyć zapadające w pamięć twitterowe nagłówki? Jakie błędy popełniamy najczęściej przy tworzeniu slajdów? Jak długo powinna trwać idealna prezentacja? Jak się ubrać i do czego może się przydać szklanka wody?

Steve Jobs. Sztuka prezentacji to lektura obowiązkowa dla każdego, kto występuje publicznie - od nauczyciela przez PR-owca aż do szefa firmy.

Książka Steve Jobs. Sztuka prezentacji Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością, pochodzi z wydawnictwa Znak. Autorem książki jest Carmine Gallo. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, prezentacje, samodoskonalenie. Książka Steve Jobs. Sztuka prezentacji liczy 336 stron. Jej wymiary to 135x210. Oprawa jest twarda.
S
Szczegóły

RECENZJE - Książka - Steve Jobs. Sztuka prezentacji, Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.6/5 ( 21 ocen )
  • 5
    17
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    2
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Joanna Korneta

ilość recenzji:312

brak oceny 13-10-2011 13:20

Ta książka wiele powie o zmarłym przed paroma dniami Jobsie - charyzmatycznym mówcy, wizjonerze i utalentowanym sprzedawcy (bo przecież wszystkie wystąpienia miały na celu przekonanie ludzi do kupowania produktu, który im proponował) - ale równie dużo, jeśli nie więcej, powie o masowej publiczności, która wystąpienia Jobsa przyjmowała bezkrytycznie. Kto nie widział żadnej z "natchnionych" przemów, kto nie zobaczył na własne oczy, jak Jobs potrafi porwać widownię, ten może po książce Gallo pozostać sceptykiem i nie do końca chcieć przyjmować jego podpowiedzi, wyłuskane z precyzyjnych analiz wykładów Jobsa. Gallo traktuje Jobsa jako wizjonera i geniusza - i tak też buduje własną książkę o nim. Na dalszy plan schodzą znane od zarania dziejów sztuczki retoryczne, chociaż trzeba przyznać, że autor uczy między innymi efektywnej pracy ze slajdami i nawiązywania kontaktu z publicznością. Należy jednak pamiętać, że jednostronna obserwacja ma też swoje słabsze punkty: nie każdy z przemawiających będzie w stanie przekonać do siebie publikę już na wejściu, a co za tym idzie - nie wszystkie tricki stosowane przez Jobsa znajdą zastosowanie w każdym publicznym wystąpieniu. Innymi słowy: to książka, z której nie skorzystają chcący ślepo naśladować twórcę Apple'a - trzeba używać jej mądrze i wszystkie porady przekładać na konkretne wydarzenie. Wtedy przyniesie ona efekt olśniewający. Wiadomo: trudno będzie o odnoszenie podobnych sukcesów, jakie były udziałem Steve'a Jobsa - ale z pewnością tom zredukuje strach przed publicznymi wystąpieniami i umożliwi przekonanie słuchaczy do własnych tez i pomysłów. A o to przecież chodzi.

Czy recenzja była pomocna?