Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Przyjaciółka   Książka 37,28 zł
Paderborn Langer Tom 2   Książka 32,93 zł
Tajemnica domu Uklejów   Książka 37,49 zł

Standardy kierowania zespołem handlowym. Część I.

książka

Wydawnictwo Studio Emka
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

ROBERT KROOL (rocznik 1969) przedsiębiorca, konsultant, autor książki Droga do zysków i satysfakcji. Bardzo wcześnie rozpoczął karierę handlową w Europie Zachodniej, kształcąc się równolegle jako konsultant ds. inwestycji finansowych w jednej z największych instytucji na świecie. Dynamicznie awansował na coraz wyższe poziomy zarządzania. W wieku 26 lat został prezesem zarządu spółki, która w Polsce reprezentowała międzynarodową grupę doradczo-szkoleniową, działającą w blisko 40 krajach. Obecnie zasiada w wielu radach nadzorczych i zarządach, kieruje również własnymi firmami jak KROOL&reg; EXECUTIVE DE-VELOPMENT. Autor i współtwórca prestiżowego magazynu Leaders-guide. Seminaria i działalność doradcza Roberta Krool należą do najbardziej poszukiwanych na polskim rynku. Jest wysoko cenionym specjalistą w dziedzinie zarządzania sprzedażą i reorganizacji firm.<BR> Do grona jego klientów należą: Telekomunikacja Polska SA, Grupa Ensto Poi, ING Nationale Nederlanden, PTK Centertel, Dolnośląska Grupa Inwestycyjna, Commercial Union, Antalis, Yienna Life i wiele innych. Tylko w latach 1999-2001 w jego seminariach wzięto udział ponad 65000 osób z całej Polski.JACEK BARTKOWIAK (rocznik 1963) - od 1993 przeszedł kolejno wszystkie szczeble kariery menedżerskiej w pionie sprzedaży. Zaczynając od zera, w krótkim czasie zbudował oddział składający się z ponad 100 sprzedawców i zespołu kierowników. Po tych osiągnięciach został powołany do zarządzana departamentem handlowym największej agencji ubezpieczeniowej w Polsce (ponad 5% udziału w rynku i 33 % udziału w sprzedaży polskiego lidera ubezpieczeń na życie). Odpowiadał za 11 oddziałów i ponad 1000 handlowców. Po fuzji agencji z międzynarodowym ubezpieczycielem tworzył nowe oddziały, skutecznie wprowadzał wiele systemów i narzędzi, które następnie obowiązywały w całej firmie, a także w regionie. W roku 2000 stworzył i prowadził Akademię Menedżera, która wykreowała około 30 kierowników. Do połowy roku 2001 uznawany za najlepszego dyrektora regionalnego ds. sprzedaży w CU TUnŻ Polska. Jako jeden z nielicznych na polskim rynku przeszedł karierę od liniowego pracownika międzynarodowej korporacji, poprzez dyrektora ds. sprzedaży, aż do wiceprezesa i współwłaściciela firmy KROOL&reg; EXECUTIVE DEVELOPMENT. Obecnie specjalizuje się w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, CRM oraz sprzedaży i marketingu.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Studio Emka
Oprawa: twarda
Wprowadzono: 26.02.2007

RECENZJE - książki - Standardy kierowania zespołem handlowym. Część I.

4.2/5 ( 5 ocen )
  • 5
    3
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0