O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Zysk I S-Ka |
Data wydania 2011 |
Oprawa miękka |
Liczba stron 184 |
- Dostępność niedostępny
-
Opis produktu:
Bestsellery Olivera Sacksa - `Przebudzenia`, `Antropolog na Marsie` czy `Mężczyzna, który pomylił swoją żonę z kapeluszem` - przybliżały czytelnikom psychikę i problemy osób z głębokimi zaburzeniami neurologicznymi. W książce `Stanąć na nogi` autor tym razem dzieli się własnymi doświadczeniami z kilkumiesięcznego pobytu w szpitalu spowodowanym urazem nogi, jakiego się nabawił podczas niespodziewanego spotkania z bykiem w norweskich górach. Wypadek ten i następująca po nim rekonwalescencja stają się dla Sacksa pretekstem do snucia niezwykle plastycznej opowieści o tym, co czuje lekarz, który znalazł się w położeniu pacjenta zdanego na fachową, ale bezduszną opiekę medyczną, a z czasem zamienia się w uniwersalizujące rozważania na temat wewnętrznej natury choroby i zdrowia oraz analizę fizycznych podstaw naszej tożsamości.
Oliver Sacks - czynny zawodowo lekarz, napisał dziesięć książek. Są wśród nich `Muzykofilia`, `Mężczyzna, który pomylił swoją żonę z kapeluszem`, `Antropolog na marsie` oraz `Przebudzenia` (na podstawie tej książki powstał film nominowany do Oscara). Sacks mieszka w Nowym Jorku, gdzie wykłada neurologię i psychiatrię na Uniwersytecie Columbia. Pierwszy otrzymał honorowy tytuł Columbia University Artist.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Zysk I S-Ka |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Rok publikacji: | 2011 |
Wymiary: | 135x205 |
Liczba stron: | 184 |
ISBN: | 978-83-7506-740-8 |
Wprowadzono: | 24.10.2011 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.