Sprzedając zmianę.
107 sekretów, które pozwolą zwiększyć sprzedaż dzięki zarządzaniu zmianą O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
- Dostępność niedostępny
-
Opis produktu:
W czasach globalizacji i Internetu sprzedawcom grozi marginalizacja.
Tradycyjne podejście polegające na sprzedawaniu rozwiązań problemów, już nie wytrzymuje próby czasu. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą stać się agentami zmiany pomagającymi klientom nie tylko radzić sobie z trudnościami, ale nade wszystko osiągać zamierzone cele.
To nowe ukierunkowane na zmianę podejście jest kolejnym krokiem w ewolucji sprzedaży, które pozwoli stworzyć głębsze, przynoszące większe zyski związki z klientami.
W dzisiejszym świecie zmiana stanowi imperatyw. Aby odnieść sukces w biznesie XXI wieku, sprzedawcy i ich firmy muszą nie tylko przystosować się do zmian, ale kierować nini, uzyskując dla swoich klientów realne korzyści.
Podczas dwudziestu lat pracy - ostatnio dla Microsoftu - Brett Clay zebrał kompletne informacje pozwalające sprzedawcom zorientowanym na zmianę odnaleźć klucz do sprawnego działania w nowej rzeczywistości.
Kto przeczyta Sprzedając zmianę ten dowie się, jak:
- zwiększyć swój dochód i zysk
- osiągnąć i utrzymać wyższe marże
- stać się dla swoich klientów strategicznym źródłem
- pokonać konkurentów
- aktywnie tworzyć wartość i być zaufanym doradcą
- tworzyć silne, długoterminowe związki z klientami
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Studio Emka |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 140x215 |
Liczba stron: | 280 |
ISBN: | 978-83-63773-03-8 |
Wprowadzono: | 19.11.2012 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.