Sprawna obsługa klienta w urzędzie (twarda)
książka
Wydawnictwo Presscom Sp. z.o.o. |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
-Jak kształtować w sobie pozytywne nastawienie do klientów urzędu?-Co robić, żeby budować atmosferę współpracy i profesjonalne relacje?
-W jaki sposób reagować na skargi?
-Na co zwracać uwagę, komunikując się z klientem za pośrednictwem pism i poczty elektronicznej?
W książce zawarte zostały odpowiedzi na te i inne pytania, które pojawiają sie w codziennej pracy każdego urzędnika.
Sukces w obsłudze klienta w urzędzie zależy w olbrzymim stopniu od systematycznej pracy nad własnymi postawami. Niniejsza publikacja obejmuje zestaw wartościowych narzędzi motywujących, które pozwalają skuteczniej oddziaływać na klientów i sprawiają, ze praca jest bardziej wydajna. Autorka omawia zagadnienia budowania relacji w urzędzie i usprawniania komunikacji wewnętrznej. Opisuje procesy standaryzacji obsługi i radzi, jak efektywnie zarządzać zespołem.
Książkę wzbogacają liczne testy, kwestionariusze i przydatne ćwiczenia. Zawarte w niej jednoznaczne wskazówki, precyzyjne schematy oraz przykłady z życia wzięte pozwalają lepiej przyswoić aspekty merytoryczne. Ponadto motywują do podejmowania konkretnych działań podnoszących jakość pracy i satysfakcje z jej wykonywania.
Książka skierowana jest do wszystkich, którzy w swojej pracy maja do czynienia z klientami indywidualnymi, instytucjonalnymi i wewnętrznymi. Z porad w niej zawartych skorzysta zarówno początkujący, jak i wieloletni urzędnik na każdym szczeblu kariery. Rozbudowany dodatek ćwiczeniowy będzie doskonałym wsparciem dla wszystkich, którzy chcą skutecznie zarządzać swoim personelem.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Presscom Sp. z.o.o. |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 28.02.2013 |