Społeczno-gospodarcze aspekty współpracy polsko-niemieckiej
książka
Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
CZĘŚĆ IWSPÓŁPRACA MIĘDZYNARDOWA
Stosunki Niemiec z Polską: uwarunkowania wewnętrzne i międzynarodowe (Dominik Jankowski, Tomasz Kapuśniak)
Główne formy współpracy gospodarczej Polski i Niemiec na początku XXI w. (Elżbieta Czarny, Andżelika Kuźnar, Katarzyna Sledziewska)
Niemcy wobec swobody przepływu osób w Unii Europejskiej po 2004 r. Perspektywa Polski (Stanisław Konopacki)
CZĘŚĆ II
WSPÓŁPRACA PRZYGRANICZNA
Niemcy i Polacy na transgraniczu (Zbigniew Kurcz)
Problemy bezpieczeństwa społecznego w opinii studentów pogranicza polsko-niemieckiego (Robert Bartłomiejski, Robert Woźniak)
Współpraca gospodarcza i kulturalna realizowana na pograniczu polsko-niemieckim w ramach euroregionów na początku XXI wieku (Małgorzata Dziembała)
Uwarunkowani i perspektywy rozwoju współpracy transgranicznej regionów Polski Zachodniej i Wschodniej. Analiza porównawcza (Bartosz Jóźwik)
CZĘŚĆ III
PERCEPCJA I WIZERUNEK NIEMIEC
Percepcja Niemiec i Niemców przez Polaków (Adam Biela)
Stereotypy w postrzeganiu Niemiec i Niemców oraz ich wpływ na działania kształtujące wizerunek kraju (Magdalena Florek)
Struktura skojarzeń Polaków z państwem niemieckim na tle pozostałych krajów świata (Dorota Lewicka, Oleg Gorbaniuk)
Cechy charakteru państwa niemieckiego w percepcji Polaków na tle innych krajów świata (Marta Bogusz, Oleg Gorbaniuk)
Wizerunek Niemiec i narodu niemieckiego wśród polskiej młodzieży (Oleg Gorbaniuk)
Noty o Autorach
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Katolicki Uniwersytet Lubelski |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 08.04.2011 |