Społeczna odpowiedzialność biznesu - Krzysztof Waliszewski - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Społeczna odpowiedzialność biznesu (miękka)

Jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych

książka

  • Wydawnictwo CeDeWu
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 260
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Społeczna odpowiedzialność biznesu, Jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych - opis produktu:

Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które doko-nują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponentów do kredytobiorców. Doświadczenia polskie i międzynarodowe wskazują, że reputację i zaufanie buduje się latami, a można ją utracić bardzo szybko. Kryzys zaufania i utrata reputacji wobec kon-kretnej instytucji mogą przenosić się na ocenę całego sektora usług finansowych. Jednym z instrumentów budowania reputacji i zau-fania na rynku usług finansowych jest stosowanie w praktyce koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, m.in. poprzez odpo-wiedzialne kredytowanie, rzetelne informowanie i edukację konsumentów, odpowiedzialną sprzedaż produktów finansowych oraz stosowanie w działalności zasad etycznych. Monografia zawiera teksty naukowców i praktyków dotyczące takich zagadnień, jak: ryzyko reputacyjne instytucji finansowych i jego mitygacja, reputacja FinTech , audyt reputacyjny w instytucjach finansowych, standardy ochrony, świadomość i edukacja konsumenta na rynku finansowym, działania społeczne banków w Polsce i ich ocena, konflikt między działalnością doradców i instytucji finansowych, odpowiedzialna i etyczna sprzedaż produktów finansowych. Problematyka poruszana w monografii jest aktualna i ważna, szczególnie wobec obserwowanych nie tylko na polskim rynku praktyk sprzedażowych społecznie nieodpowiedzialnych (misselling). Monografia jest adresowana do pracowników naukowych, studentów uczelni kierunków ekonomicznych i społecznych, pracowników oraz zarządzających instytucjami finansowymi, a także ich klientów. Książka może być bardzo dobrym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania i prawa oraz dla bankowców, finansistów, doradców finansowych i osób przygotowujących się do pracy w sektorze finansowym. W kompleksowym ujęciu tematu wykorzystano krajową i międzynarodową literaturę przedmiotu oraz badania własne. Książka jest pozycją interesującą, umiejętnie wprowadzającą w trudne interdyscyplinarne problemy, z jakimi stykają się zarówno teoretycy, którzy poszukują właściwej interpreta-cji wielu zjawisk ekonomicznych, jak i praktycy oraz klienci. Książka na pewno znajdzie licznych odbiorców, m.in. wśród studentów studiów ekonomii, prawa i zarządzania, a także wśród naukowców, wykładowców i tych wszystkich, którzy chcieliby lepiej zrozumieć rynek finansowy w otoczeniu o coraz wyższym stopniu złożoności. Z recenzji prof. dr. hab. Włodzimierza Szpringera

Książka Społeczna odpowiedzialność biznesu Jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych, pochodzi z wydawnictwa CeDeWu. Autorem książki jest Krzysztof Waliszewski. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Społeczna odpowiedzialność biznesu liczy 260 stron. Jej wymiary to 165x235. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.