Social Media Marketing - Liana Evans - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment

Social Media Marketing (miękka)

Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

książka

  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 312
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Social Media Marketing, Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - opis produktu:

Jak to się robi w nowych mediach?

* Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
* Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
* Poznaj media społecznościowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.

* Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
* Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
* Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
* Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
* Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
* Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
* Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?

Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!

Książka Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych, pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorem książki jest Liana Evans. Należy do gatunków: nauki humanistyczne, różne. Książka Social Media Marketing liczy 312 stron. Jej wymiary to 158x235. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Kategoria: nauki humanistyczne,  różne
  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 158x235
  • Ilość stron: 312
  • ISBN: 978-83-246-2988-6
  • Wprowadzono: 10.09.2011

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Social Media Marketing, Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

4.4/5 ( 9 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    1
  • 3
    2
  • 2
    0
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.