Słownik sloganów reklamowych (twarda)
książka
Wydawnictwo PWN |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, a które weszły do słownictwa codziennego. Slogany uporządkowane są alfabetycznie i opisane. Słownik podaje też nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu. Zawiera też ciekawe i użyteczne indeksy, np. sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach reklamowych, słów kluczowych najczęściej występujących w sloganach, a także indeks ważnych konkursów reklamowych w Polsce.Przedmowę do słownika napisał profesor Bralczyk, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | PWN |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 22.10.2009 |