Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Słownik sloganów reklamowych (twarda)

książka

Wydawnictwo PWN
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, a które weszły do słownictwa codziennego. Slogany uporządkowane są alfabetycznie i opisane. Słownik podaje też nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu. Zawiera też ciekawe i użyteczne indeksy, np. sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach reklamowych, słów kluczowych najczęściej występujących w sloganach, a także indeks ważnych konkursów reklamowych w Polsce.
Przedmowę do słownika napisał profesor Bralczyk, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: twarda
Okładka: twarda
Wprowadzono: 22.10.2009

RECENZJE - książki - Słownik sloganów reklamowych

4.5/5 ( 12 ocen )
  • 5
    9
  • 4
    0
  • 3
    3
  • 2
    0
  • 1
    0