Siła kreacji w reklamie - Pat Fallon - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment

Siła kreacji w reklamie (twarda)

Marka soczysta jak pomarańcza

książka

  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa twarda
  • Ilość stron 280
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Siła kreacji w reklamie, Marka soczysta jak pomarańcza - opis produktu:

Jak z kreatywności uczynić przewagę konkurencyjną

* Gorąco kochają, szczerze nienawidzą - dzielenie klientów na fanatyków i wrogów reklamowej marki
* Udane związki, głębokie więzi i satysfakcjonujące stosunki - budowanie bliskich relacji z odbiorcami poprzez slogany i motywy graficzne
* Znane kampanie reklamowe od podszewki - Citibank, Lee Jeans, Wyspy Bahama

Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po prostu emituje się ją przez wiele tygodni we wszelkich możliwych mediach. Konsumenci nie akceptują tego, co nie ma w sobie esencji. Czym jest esencja?

To motyw przewodni kampanii. To jeden genialny slogan, jeden nieodparcie pociągający motyw graficzny. Dzięki niej reklamowana marka staje się czymś, bez czego klienci nie chcą dłużej żyć. Takiego efektu nie zagwarantuje nawet największa medialna siła przebicia. To czwarty wymiar reklamy. O czym jest ta książka, czyli jak powstaje czwarty wymiar reklamy?

Pat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej książce Fallon i Senn piszą o kulisach odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały świadomość znanych nam wszystkim marek. Omawiają zagadnienia takie, jak:

* tworzenie reklamy sterującej emocjami,
* odgadywanie myśli i emocji klientów,
* wybieranie odpowiednich środków przekazu,
* promowanie nowej marki,
* zapobieganie powszednieniu marki,
* naprawianie wizerunku kulejącej marki.

To nie skórka czyni owoc słodkim!

Książka Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza, pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorami książki są Pat Fallon, Fred Senn. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, marketing i reklama. Książka Siła kreacji w reklamie liczy 280 stron. Jej wymiary to 176x250. Oprawa jest twarda.
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -51%
  • Nowość Lasoterapia
  • Bestseller Lasoterapia
Lasoterapia twarda
24,48 zł 49.95
Dodaj do koszyka
  • -28%
  • Nowość Pod gołym niebem
  • Bestseller Pod gołym niebem
Pod gołym niebem Żyj w rytmie natury twarda
35,99 zł 49.99
Dodaj do koszyka
  • -30%
  • Bestseller Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie
  • -32%
  • Bestseller Makramy i inne cuda ze sznurka
Makramy i inne cuda ze sznurka miękka
40,78 zł 59.98
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Siła kreacji w reklamie, Marka soczysta jak pomarańcza

4.5/5 ( 4 oceny )
    5
    3
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.