Siła kobiet w biznesie
Czego możesz się nauczyć od dziesięciu kobiet sukcesu O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Opis produktu:
Kobieta - to brzmi dumnie. Czy jednak każda z nas jest w stanie szczerze tak powiedzieć? Czy nie jest tak, że często borykamy się z brakiem pewności siebie, ze zbytnią wrażliwością czy lękiem przed porażką? Książka `Siła kobiet w biznesie` powstała z myślą o polskich kobietach, o ich ukrytej sile, którą trzeba tylko wyzwolić, aby osiągnąć spełnienie. Książka rozpoczyna się od wywiadów z 10 kobietami sukcesu, osobami o wysokiej pozycji, silnym autorytecie, prawdziwymi liderkami, które poprzez swoje działania i osiągane sukcesy inspirują i motywują do rozwoju. Dzięki tej książce otrzymamy również wskazówki i komentarze związane z różnymi aspektami życia kobiety. Autorki psychologicznym okiem przyglądają się kobiecym możliwościom rozwoju, doradzają jak awansować i stać się liderką. Pokazują jak wydobywać i korzystać ze swoich mocnych stron czy też jak można połączyć ze sobą życie zawodowe i rodzinne, czerpiąc spełnienie w każdej z tych sfer. Książka zawiera też specjalnie przygotowane przez obie autorki ćwiczenia, które pomogą każdej kobiecie skutecznie wykorzystać drzemiący w niej potencjał. Tak, aby każda patrząc rano w lustro z dumą mogła powiedzieć - `Jak dobrze być kobietą!` Dzięki tej książce: - nauczysz się sięgać po to, czego pragniesz - zyskasz pewność siebie - odkryjesz swoje mocne strony - dowiesz się jak połączyć ze sobą sferę zawodową i rodzinną - nauczysz się w pełni wykorzystywać swój potencjał - poczujesz się spełniona w każdej dziedzinie życia
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.