Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL - Karol Sobiesiak - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment przeczytaj fragment

Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL (miękka)

książka

Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL - opis produktu:

Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania
na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu wysokich możliwości obliczeniowych dostarczanych przez te układy.
Shadery (programy wykonywane przez GPU) w przeciągu kilku ostatnich lat znacząco się rozwinęły. Aktualnie w OpenGL 4.5 dostępnych jest ich sześć, co jest znacznym wzrostem
w stosunku do dwóch, w nadal wszechobecnym, choć archaicznym już OpenGL 2.1. Są one wykorzystywane głównie do zadań związanych z odwzorowywaniem fizycznych własności świata w celu wyświetlania realistycznej grafiki trójwymiarowej, ale także coraz częściej
do rozwiązywania bardziej ogólnych problemów natury matematycznej i algorytmicznej.
Książka ta zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi ona niezbędnik dla każdego kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.
Dowiesz się
- Czym są shadery
- Jak wygląda architektura współczesnego GPU i jakie ma ona znaczenie od strony programistycznej
- Jak programować potok renderujący
- Na czym polega i jak działa teselacja
- Czym jest i jak programuje się shader obliczeniowy (ang. compute shader)
Powinieneś znać
- API OpenGL w stopniu przynajmniej podstawowym
Matematyczne podstawy grafiki trójwymiarowej

Książka Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL pochodzi z wydawnictwa PWN. Autorem książki jest Karol Sobiesiak. Należy do gatunków: informatyka, Programowanie, inne. Książka Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL liczy 300 stron. Jej wymiary to 165x235. Oprawa jest miękka. Publikacja dostępna jest również w formie elektronicznej.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Kategoria: informatyka,  Programowanie,  inne
  • Wydawnictwo: PWN
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 165x235
  • Ilość stron: 300
  • ISBN: 978-83-01-18199-4
  • Wprowadzono: 03.06.2015

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -21%
  • Nowość Jezus Niechrystus
  • Bestseller Jezus Niechrystus
Jezus Niechrystus miękka
30,73 zł 38.90
Dodaj do koszyka
  • -30%
Okularnik Tom 2 miękka
31,34 zł 44.78
Dodaj do koszyka
  • -32%
Lampiony Tom 3 miękka
28,42 zł 41.80
Dodaj do koszyka
  • -30%
Czerwony pająk Tom 4 miękka
34,84 zł 49.77
Dodaj do koszyka
  • -33%
Pochłaniacz Tom 1 miękka
26,73 zł 39.90
Dodaj do koszyka

Polecane

  • -20%
  • Nowość Big Data
Big Data miękka
27,86 zł 34.82
Dodaj do koszyka
  • -40%
  • Nowość C# 8.0. Kompletny przewodnik dla praktyków
C# 8.0. Kompletny przewodnik dla praktyków twarda
89,18 zł 148.63
Dodaj do koszyka
  • -40%
  • Nowość Kod Pythona w jednym wierszu
Kod Pythona w jednym wierszu miękka
29,33 zł 48.88
Dodaj do koszyka
  • -40%
  • Nowość Arduino dla początkujących
Arduino dla początkujących Kolejny krok miękka
32,85 zł 54.76
Dodaj do koszyka
  • -37%
  • Nowość Wzorce projektowe uczenia maszynowego
Wzorce projektowe uczenia maszynowego miękka
56,55 zł 89.76
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL

4.5/5 ( 6 ocen )
    5
    5
    4
    0
    3
    0
    2
    1
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.