SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Service Design po polsku

Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo PWN
Data wydania 2020
Oprawa miękka
Liczba stron 208

Opis produktu:

Książka ta pomoże Ci:
-przygotować lepsze i unikatowe usługi,
-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,
-poprawić rentowność i stabilność biznesu,
-oferować klientom autentyczną korzyść.

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i - co najważniejsze - zatrzymać klienta.
Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika.

Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

dr Marcin Chłodnicki - kierownik Studiów Podyplomowych Service Design w sektorach kreatywnych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Współtwórca Service Design Polska - platformy współpracy i promocji Service Design (Thinking) w Polsce. Prezes zarządu firmy doradczo-projektowej BDS Sp. z o.o. Członek Service Design Network i założyciel SDN Polish Chapter.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama,  zarządzanie
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2020
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 208
ISBN: 9788301213183
Wprowadzono: 31.08.2020

RECENZJE - książki - Service Design po polsku, Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - Marcin Chłodnicki

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.2/5 ( 10 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    3
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: