SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

SEO & SEM

Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo CeDeWu
Oprawa miękka
Ilość stron 580
  • Wysyłamy w 24h

Opis produktu:

Search engine optymalization (SEO), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to zbiór metod, dzięki którym witryna internetowa pojawia się wśród pierwszych wyników pokazywanych przez przeglądarkę Google czy Bing. SEO jest więc podstawowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności w sieci - od osobistego bloga do portalu e-handlu. Sztuka pozycjonowania w wyszukiwarkach nie jest nauką ścisłą, gdyż nie znamy zasad i algorytmów będących podstawą funkcjonowania Google i innych wyszukiwarek. Ekspert z dziedziny SEO może wzbogacać swą wiedzę tylko poprzez doświadczenie praktyczne, testy i analizę opublikowanych patentów. Książka ta powstała dzięki doświadczeniu autora i jego współpracy ze specjalistami z Włoch i innych krajów. Przedstawia najbardziej skuteczne i aktualne metody poprawy pozycjonowania witryn internetowych, uzupełniając całość prezentacją takich pojęć, jak SEM (search engine marketing), SMO (social media optimization) i ASO (app store optimization), a także ostrzegawczymi materiałami z zakresu takich gorących tematów, jak black hat SEO.

Omówione tematy:
- SEO w epoce sieci semantycznej - mikrodane, rich snippets oraz authorship markup
- Nowe czynniki on page i off page w marketingu inbound oraz zarządzanie witrynami wielojęzycznymi w środowisku SEO
- Google Hummingbird, Google Panda, Google Penguin i inne nowości - unikanie kar i zarządzanie nimi
- Perswazyjny marketing internetowy i copywriting SEO. Social media optimization (SMO) oraz social media marketing (SMM)
- Możliwości i fortele black hat SEO - jak wejść wyżej w klasyfikacji kilkoma ruchami na granicy kar
- Jak zrealizować link building według zaleceń Google i jak rozwija się współczesne SEO
S
Szczegóły
Dział: Książki
Kategoria: informatyka,  poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 165x240
Ilość stron: 580
ISBN: 978-83-7556-832-5
Wprowadzono: 23.03.2017

RECENZJE - książki - SEO & SEM, Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu - PRACA ZBIOROWA

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 21 ocen )
  • 5
    15
  • 4
    4
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: