O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
Wydawnictwo Poznańskie |
Oprawa miękka |
Liczba stron 566 |
- Dostępność niedostępny
-
Opis produktu:
Z wprowadzenia Huberta Orłowskiego: "Powróćmy jednak do tomu Vergangene Zukunft, stanowiącego przecież podstawę niniejszego zbioru. Studia zebrane w tym tomie tworzą spektrum historycznych znalezisk i teoretycznych perspektyw, wywodzących się bez wyjątku z jednej podstawowej tezy, mianowicie że również zaistnienie `czasu historycznego` jest historycznie limitowane. Nie tylko według Gumbrechta posługuje się Koselleck terminem czasu historycznego dwojako. Niekiedy stanowi on kategorię metahistoryczną, a więc jako pojęcie nadrzędne wobec wszystkich historycznie i społecznie specyficznych modusów relacji doświadczenia i oczekiwania, najczęściej jednak odnosi się do historycznie specyficznej relacji [...] czyli do dalekości przestrzeni doświadczenia i horyzontu oczekiwań, zawierającej się w przeświadczeniu, iż świat przyszłości będzie inny aniżeli teraźniejszość i świat przeszłości". Nie wszystkie studia pomieszczone w tomie niemieckim znalazły się w polskiej edycji. Ponadto tom został poszerzony o kilka innych tekstów, pochodzących z innych publikacji zbiorowych i periodyków. Poza pierwszym tekstem, stanowiącym wprowadzenie do pierwszego tomu leksykonu "Podstawowe pojęcia historii", zamieszczono w tomie kilka tekstów powstałych już po ukazaniu się Vergangene Zukunft.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Poznańskie |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 145x205 |
Liczba stron: | 566 |
ISBN: | 978-83-7177-928-2 |
Wprowadzono: | 10.01.2013 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.