Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej

książka

Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz aktywniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu, a także społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie. Książka jest poświęcona analizie porównawczej rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej z uwzględnieniem wskazanych zagadnień i tendencji rozwojowych oraz czynników sprawczych (społecznych, ekonomicznych, demograficznych i technologicznych) zachodzących przeobrażeń.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 19.12.2007

RECENZJE - książki - Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej

4.3/5 ( 4 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0