Reżyseria filmu reklamowego
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
książka
- Dostępność niedostępny
-
Opis produktu:
Rynek twórców reklam stanowi równoległą gałąź w stosunku do twórców filmowych, wśród których wydawnictwo ma już ugruntowaną pozycję! Dlatego liczymy na poszerzenie odbiorców naszych książek o `ludzi reklamy`, którzy cierpią na brak literatury z tego zakresu. Reżyseria filmu reklamowego to pierwsza, i jak do tej pory jedyna, w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż, filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie niepraktykowany dotąd sposób zestawia punkt widzenia dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o tym, który z reżyserów dostanie zlecenie oraz reżysera, wykonującego to zlecenie. Jeden z najsłynniejszych twórców reklamy na świecie Andres Bukowinski (laureat m. in. kilku złotych lwów w Cannes) powiedział: `Najbardziej kompletny i wszechobejmujący wykład reżyserii reklamowej jaki znam`. Nigdy wcześniej, podczas prac nad innymi książkami wydawnictwo nie otrzymywało tak wielu maili z pytaniem: Kiedy wreszcie wyjdzie ta książka?!
Od Wydawcy
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wojciech Marzec |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 165x235 |
Liczba stron: | 606 |
ISBN: | 978-83-931211-3-7 |
Wprowadzono: | 15.10.2012 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.