książka
Wydawnictwo Helion |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżkii zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł
* Kiedy można wykrzyknąć `Eureka!`?
* Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe rozwiązania? ?
* Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell, Hallmark, Gillette?
Jeśli czegoś nie da się zrobić, niech zajmie się tym ktoś, kto o tym nie wie -- przyjdzie i to zrobi. Tobie też by się to udało, gdybyś zdołał oczyścić umysł ze stereotypowych przekonań i zaczął myśleć od nowa. Rewolucyjne pomysły rzadko przychodzą do głowy ot, tak sobie. Jeśli chcesz stworzyć wspaniałą wizję i ją urzeczywistnić, naucz się myśleć nieszablonowo. Dowiedz się, jak powstawały najbardziej zachwycające produkty ostatnich lat. Opanuj metody twórczego myślenia. I znajdź w otoczeniu mnóstwo nowych problemów, które potem przekształcisz w rozwiązania. Czyli krótko mówiąc: przeczytaj tę książkę.
Przełomowe produkty powstają na wiele sposobów. Możesz obserwować konkurencję i wprowadzić produkt łączący mocne strony wszystkich marek, które pojawiły się wcześniej. Możesz wypuścić na rynek chłam i błyskawicznie go ulepszać w miarę poznawania potrzeb klientów. Możesz stworzyć produkt tak prosty, że ludzie uznają go za przejaw geniuszu. Bez względu na drogę, jaką obierzesz, jedno jest pewne: będziesz musiał stwarzać jak Bóg i harować jak wół.
Guy Kawasaki, współtwórca sukcesu Apple Computer Inc. i dyrektor generalny garage.com, podpowie Ci, jak stać się wizjonerem i zamienić ideę w produkt, który jest:
* głęboki - ciągle odkrywasz w nim coś nowego,
* zachwycający -- pochłania uwagę do tego stopnia, że zapadasz się w niego jak w toń,
* pełny - oferuje wszelkie dodatkowe korzyści, jakich możesz potrzebować,
* funkcjonalny -- instrukcja obsługi staje się zbędna.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Helion |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 30.03.2009 |