SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

książka

Wydawnictwo PWN
Oprawa miękka
Liczba stron 242
  • Dostępność niedostępny
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom.
Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy.

Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wymiary: 165x240
Liczba stron: 242
ISBN: 978-83-01-19051-4
Wprowadzono: 06.01.2017

RECENZJE - książki - Relacje między producentami a detalistami, Kontekst modeli biznesu - Andrzej Sznajder, Joanna Cygler, Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk, Anna Napiórkowska, Tomasz Napiórkowski

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.4/5 ( 7 ocen )
  • 5
    6
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: